27 січня 2017 р.

Набір в ДК челендж-блогу "Скрапнутые"

Привіт-привіт) 
Я твердо буду йти до цілі! І таки результати будуть! 

Ну от..наступна заявка в ДК.



Кілька слів про себе: 
Я мама троьх діток, займаюсь скрапом більше 2 років, а іншими видами творчості( до скрапу були канзаші, фетр і шиття) - з дитинства)) 
Протягом року проводжу живі МК в благодійних цілях, тому що відчуваю в цьому потребу. 

І ось зовсім недавно опублікувала фотоМК.

Якщо стосовно скрапу в моєму житті, то він полонив мене остаточно! Тому що тут політ фантазії і можливості нереальні просто. 

Я люблю різні стилі, а сособливо пробувати щось нове. За минулий рік освоїла C&S і американський стиль, а коли душа хоче романтики на світ з"являються ніжні роботи в романтичному стилі з нотками шеббі)) 



Для чого мені ДК? 
Це ДОСВІД! Матеріалами я сама себе забезпечую, а от досвід ніколи не буває зайвим, тим паче, коли є така можливість! 

Ось мої одні з улюблених робіт

Альбомчик для донечки в американському стилі




Ніжний альбом для романтичного подружжя

Серія листівок - мотиваторів

І альбомчик, по якому написала МК

Надіюсь творити разом з вами)))



 До зустрічі!  


4 коментарі: